tiistai 1. tammikuuta 2013

Triathlonprojekti 2013




Olen 42-vuotias aktiiviliikkuja Järvenpäästä. Olen liikkunut koko ikäni paljon. Päälajini on aina ollut suunnistus. Siinä olen myös pärjännyt jonkin verran. Viime vuosina ikäsarjoissa olen aika usein tullut SM-kisasta mitalin kanssa kotiin. Haastan itseni triatloniin kaudelle 2013. Päätavoite on Joroisille SM-sarjassa miehet 40-44. Aikatavoite on alle 5 tuntia.

Tässä lähtötilanne triatloniin lajeittain:

  • Uinti: Heikko & hidas rintauinti
  • Pyöräily: Löysin tämän lajin kesällä 2012. Sitä ennen satunnaista maastopyöräilyä.
  • Juoksu:  Tuttu laji, vuodessa normaalisti +/- 2000 km.

Kotona urheilee myös avopuolisoni Minna. Hän treenaa pääasiassa enemmän kuin minä ja keskittynee kaudella 2013 pyöräilyyn. Kaikki eivät ymmärrä meitä, ihmettelevät vain miten virtaa riittää kaikkeen. Riittäähän sitä kun liikkuu itse tarpeeksi!

Aloitan elämäni ensimmäisen blogin kirjoittelun. Koitan kirjoittaa tänne asioita matkan varrella kohti tavoitetta Joroinen 2013. Koitan pitää juttuni triatlonin ympärillä, mutta mukaan tulee väkisinkin suunnistusjuttuja. Koittakaa kestää ja ottakaa ne välipaloina!

Ajatuksena on myös synnyttää dokumentaatio tästä projektista kirjoittamalla se blogin muotoon. Miksi? Minulle itselleni dokumentaatio on jälkeenpäin ihmeteltäväksi. Muille siksi että haluan jakaa asennetta, intoa ja tietoa treenaamistani muille, jotka kenties vielä miettivät ja niille jotka jo tietävät että Joroisilla nähdään.

Ainiin, mitä treenasin tänään? Ajelin eteisessä rullilla 40 min ja perään 20 min keskivartalon kuntopiiriä.
 
--- Jukka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti